Nadja Suomela
Bibeln
Hagman, P. Om tron. Att söka den djupa verkligheten. Artos, 2018.
Där nöden är störst : en introduktion i diakoni ur finländsk synvinkel
Kummel-Myrskog, Pia ; Sarelin, Birgitta ; Ekstrand, Sixten ; Malkavaara, Mikko, Kyrkostyrelsen, 2009
"Man ska vara sig själv". En bok om ungdomar, tro och delaktighet. Försling, J., Gustavsson C., Wenell, F. (red). Tro & Liv Skriftserie, 2019
Så att ingen blir ensam #ingenblirensam Riktlinjer inom det fostrande arbetet i Evangelisk-lutherska kyrkan i Finland för förebyggande av utanförskap Publikationer från Ev.-luth. kyrkan i Finland 103 Kyrkan och verksamheten Kyrkostyrelsen Helsingfors 2021
Unga i församlingen, Kyrkostyrelsen 2013
Lindström, H-E, Pilgrimens sju nyckelord. Inspiration för din livsresa, Libris, 2020
Svensk psalmbok för den evangelisk-lutherska kyrkan i Finland
Tjäna Herren med glädje. Handledning för högmässan. 2012 Tillgänglig:
http://sakasti.evl.fi/sacrista.nsf/sp?open&cid=publikation&tit=Tj%C3%A4na-Herren-med-gl%C3%A4dje-sv
Övrig litteratur enligt anvisningar av kursansvarig lärare i Moodle. (not translated)
Hela kursen genomförs som självständiga studier och övningar enligt instruktioner i Moodle under tiden höstterminen 2022 till höstterminen 2023. (not translated)
Swedish
30.09.2022 - 31.12.2023
15.06.2022 - 30.09.2023
Faculty of Health and Welfare
Nadja Suomela
Degree Programme in Social Services
0.00 credits
5.00 credits
H-5
Studerande är självständigt i kontakt med arbetslivet och församlingslivet enligt instruktioner i Moodle. (not translated)
The partial examinations are carried out on your own at your own pace. All partial examinations must be completed when the completion is completed.
Autumn semester 2022 to autumn semester 2023. Virtual studies.
The course includes 5 credits. This means a total of 5 x 27 h = 135 h of work for you as a student. The modules in Moodle show workload per module.
The studies are carried out on their own.
The student does not demonstrate the most elementary knowledge in the subject. The student shows repeated misunderstandings of the phenomena and the subject
The student demonstrates superficial competence and basic understanding of the subject
The student demonstrates a competence that is related and linked to the literature
The student can justify his/her own positions and has a grasp of definitions and concepts in connection with the subject
The student has an immerse competence and shows a deeper understanding of the subject in relation to the upcoming profession and demonstrates the ability to think critically