Pia Höglund-Ingo
Av kursansvarige anvisade källor (not translated)
Föreläsningar, övningar, diskussioner, eget planeringsarbete (not translated)
Kursen bedöms enligt skala 0-5. Försenad inlämning sänker vitsordet med ett steg (not translated)
Swedish
08.09.2021 - 26.12.2021
11.06.2021 - 02.08.2021
Administration
Pia Höglund-Ingo
Vid första föreläsningstillfället (som kräver obligatorisk närvaro) fås detaljerad information om hur kursen förverkligas (not translated)
Degree Programme in Social Services
Vasa, Wolffskavägen 31
0.00 credits
0.00 credits
H-5
Kursen examineras på basen av avlagd planeringsuppgift/självstudiearbete. Arbetet kan göras i par eller individuellt (not translated)
Detaljerad översikt över tid och teman finns på moodlecourses. Läs och notera vilka teman som presenteras vid vilket tillfälle samt när obligatorisk närvaro förväntas (not translated)
- (not translated)
Kursen förverkligas som en förverklingdel. (not translated)
Studerande visar förståelse på en ytterst ytlig och allmän nivå och har inte kunnat motivera eller grunda sina val i den bedömda uppgiften (not translated)
Studerande har beaktat alla de efterfrågade aspekterna i sin planering på ett relevant sätt och förmår göra egna tillämpande reflektioner. De olika delarna i planeringsuppgiften stöder varandra och studerande har kunnat motivera och grunda sina val i uppgiften (not translated)
Studerande har beaktat alla de efterfrågade aspekterna i sin planering och även visat klarhet över centrala begrepp och definitioner. Texten visar på klar logik i uppbyggnad och studerande har också kunnat göra relevanta, reflekterande paralleller mellan de olika delarna i planeringen. Studerande visar starkt engagamang för uppgiften (not translated)
Studerande visar stark klarsynthet och mognad i sin förståelse, utöver det vanliga. Studerande kan reflektera kring de vuxenpedagogiska fenomenen på ett djupgående sätt. Studerane har även beaktat alla de efterfrågade aspekterna i sin planeringsuppgift och har en genomarbetad plan för förverkligande där de olika delarna stöder varandra. Studerande visar starkt engagemang och intresse för uppgiften och förmår ställa nya frågor utgående från kunskapsinnehållet (not translated)