Pia Höglund-Ingo
Återfinns på Moodle från kursstarten (not translated)
Kursen genomförs genom självinstruerande material på Moodlecourses plattformen (not translated)
Godkänd essä om vuxnas lärande
Godkänd planeringsuppgift (not translated)
Swedish
01.01.2022 - 24.04.2022
02.12.2021 - 31.12.2021
Faculty of Health and Welfare
Pia Höglund-Ingo
Materialet finns på Moodle först vid kursstarten (not translated)
Degree Programme in Social Services
0.00 credits
0.00 credits
H-5
Kursen genomförs enligt studerandes egen tidtabell och studietakt under 1.1 - 24.4.2022 (not translated)
- (not translated)
Inlämning av självstudiearbete (planeringsuppgift+ essä ) före 24.4 (not translated)
Kursen genomförs under tiden 1.1 - 24.4 (not translated)
130 timmar eget arbete (not translated)
Studerande har inte i sin planeringsuppgift beaktat instruktioner och uppvisar inte en grundläggande förståelse för vuxnas lärande som fenomen. Planeringsuppgift och essä är knapphändig, mager och ytterst fragmentarisk (not translated)
Studerande påvisar en ytlig men ändå grundläggande förståelse för vuxnas lärande som fenomen och uppvisar förmåga att utföra en strukturerad planering om än i begränsad omfattning (not translated)
Studerande visar en klar förståelse för centrala begrepp, definitioner och utgångspunkter inom området för vuxnas lärande och kan göra egna relevanta paralleller, reflektioner och kan motivera sina val i planeringsuppgiften. Studerande uppvisar en klar förståelse för vuxnas lärande som fenomen (not translated)
Studerande uppvisar en fördjupad och klar förståelse för vuxnas lärande och visar mogenhet och har ett kreativt grepp i genomförandet av planeringsuppgiften. Studerande kan aktivt motivera och reflektera kritiskt kring sina ståndpunkter inom ramen för ämnet (not translated)