Anna-Lena Berglund
Ström Roger & Vendel Martin(2018): Digital marknadsföring
Svensson Peter & Östberg Jacob(2016): Marknadsföring, manniskor och interaktion
Kotler, Philip, Amstrong Gray, Parment Anders(2018): Marknadsföring. Teori, strategi och praktik
Föreläsningar, litteraturdiskussioner,gruppdiskussioner och skrifligt inlämningsuppgifter
Bedömningskriterier - tillfredsställande-synnerligen tillfredsställande (1-2)
Minimal input i litteraturdiskussioner eller minimal närvaro i klassdiskussioner och i företagsprojekt.
Studerande har läst teori och har förståelse om ämnet och kan använda rätt terminologi med tanke på kursens kompetenser.
Studerande kan använda olika källor för att hämta information om ämnet i både tal och skrift, har både källhänvisningar och källförteckning.
Projektet är utfört och godkänt. Projektet är dokumenterat och är av tillfredställande kvalitet
Bedömningskriterier - goda-synnerligen goda (3-4)
Minimal input i litteraturdiskussioner eller minimal närvaro i klassdiskussioner och i företagsprojekt.
Studerande har läst teori och har förståelse om ämnet och kan använda rätt terminologi med tanke på kursens kompetenser.
Studerande kan använda olika källor för att hämta information om ämnet i både tal och skrift, har både källhänvisningar och källförteckning.
Studerande kan diskutera centrala frågor och teoretiska synpunkter
Studerande kan knyta teorin till praktiken och kan reflektera tillämpningen av teorin i praktiken
Projektet är utfört och godkänt. Projektet är dokumenterat och är av god kvalitet
Bedömningskriterier - berömliga (5)
Minimal input i litteraturdiskussioner eller minimal närvaro i klassdiskussioner och i företagsprojekt.
Studerande har läst teori och har förståelse om ämnet och kan använda rätt terminologi med tanke på kursens kompetenser.
Studerande kan använda olika källor för att hämta information om ämnet i både tal och skrift, har både källhänvisningar och källförteckning.
Studerande kan diskutera centrala frågor och teoretiska synpunkter
Studerande kan knyta teorin till praktiken och kan reflektera tillämpningen av teorin i praktiken
Studerande bidrar med egen tolkning av ämnet och relaterar till större sammanhang.
Studerande bidrar med förslag till fortsattforskning på ämnet och ger nya vinklingar på ämnet, även med tanke på framtiden.
Projektet är utfört och godkänt. Projektet är dokumenterat och är professionellt utfört.
Svenska
26.08.2019 - 31.12.2019
16.08.2019 - 30.09.2019
Vasa
Rosmeriany Nahan-Suomela
Utbildning i företagsekonomi
Vasa, Wolffskavägen 33
0.00 sp
0.00 sp
H-5
Litteraturtentamen och skriftligt projektarbete
Projektarbete i grupp: inlämningsdatum: vecka 44
Företagsbesök och reflektioner: inlämningsdatum vecka 51 eller vecka 3, 2020
Vecka 35-51 (26 augusti- 20 december, 2019)
Vecka 42 ( ingen undervisning)
Vecka 44: inlämningsdatum för grupparbete/ projektarbete
Vecka 51: obligatoriskt företagsbesök i Stockholm, Sverige. Boka i din kalender 15.12-18.12.2019
Vecka 51: företagsbesök och reflektioner: inlämningsdatum vecka 51 eller vecka 3, 2020
0 närvaro i litteraturdiskussioner eller 0 närvaro i klassdiskussioner. Ingen inlämningsuppgift i företagsprojekt
Minimal input i litteraturdiskussioner eller minimal närvaro i klassdiskussioner och i företagsprojekt.
Studerande har läst teori och har förståelse om ämnet och kan använda rätt terminologi med tanke på kursens kompetenser.
Studerande kan använda olika källor för att hämta information om ämnet i både tal och skrift, har både källhänvisningar och källförteckning.
Projektet är utfört och godkänt. Projektet är dokumenterat och är av tillfredställande kvalitet
Minimal input i litteraturdiskussioner eller minimal närvaro i klassdiskussioner och i företagsprojekt.
Studerande har läst teori och har förståelse om ämnet och kan använda rätt terminologi med tanke på kursens kompetenser.
Studerande kan använda olika källor för att hämta information om ämnet i både tal och skrift, har både källhänvisningar och källförteckning.
Studerande kan diskutera centrala frågor och teoretiska synpunkter
Studerande kan knyta teorin till praktiken och kan reflektera tillämpningen av teorin i praktiken
Projektet är utfört och godkänt. Projektet är dokumenterat och är av god kvalitet
Minimal input i litteraturdiskussioner eller minimal närvaro i klassdiskussioner och i företagsprojekt.
Studerande har läst teori och har förståelse om ämnet och kan använda rätt terminologi med tanke på kursens kompetenser.
Studerande kan använda olika källor för att hämta information om ämnet i både tal och skrift, har både källhänvisningar och källförteckning.
Studerande kan diskutera centrala frågor och teoretiska synpunkter
Studerande kan knyta teorin till praktiken och kan reflektera tillämpningen av teorin i praktiken
Studerande bidrar med egen tolkning av ämnet och relaterar till större sammanhang.
Studerande bidrar med förslag till fortsattforskning på ämnet och ger nya vinklingar på ämnet, även med tanke på framtiden.
Projektet är utfört och godkänt. Projektet är dokumenterat och är professionellt utfört.