Jonas Rak
Föreläsningar, handledning, övningar och inlämningsuppgifter. Virtuellt innehåll i form av Lyndakurser.
Vitsord 0-5
Svenska
07.01.2020 - 10.03.2020
16.08.2019 - 17.12.2019
Institutionen för konst och kultur
Mikael Paananen, Jonas Rak
Moodle används som platform kommunikation av detaljerat schema och för utdelande och inlämnande av uppgifter.
Utbildning i formgivning
Jakobstad, Köpmansgatan 10
0.00 sp
0.00 sp
H-5
Deadline 1 vid kursslut
Deadline 2 en vecka efter kursslut
Deadline 3 tre veckor efter kursslut
Om kursuppgifterna inte inlämnats senast vid dead line 3 måste den studerande gå om kursen i sin helhet
7.1–10.3 2020
Se Moodle för närmare schema och innehåll
27 h/studiepoäng (ex. 3 sp = 3x27=81 timmar studerandearbete)
På svenska
Ogjorda/icke godkända kursuppgifter. Uppgifter inte gjorda inom utsatt tid. Stor frånvaro.
Vitsordet 1 (godkänt)
Den studerande
- deltar i undervisningen enligt givna närvarokrav
- utför uppgifter och godkänns
- förstår studieavsnittets grundläggande innehåll
Vitsordet 2 (nöjaktigt godkänt)
Den studerande
- deltar i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt
- returnerar givna uppgifter
- behärskar studieavsnittets innehåll
- skaffar självständigt information
På svenska
Vitsordet 3 (bra)
Den studerande
- deltar aktivt i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt och visar prov på eget initiativ
- returnerar givna uppgifter i tid
- behärskar studieavsnittets innehåll
- skaffar självständigt information
Vitsordet 4 (mycket bra)
Den studerande
- deltar aktivt i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt och visar prov på eget initiativ
- returnerar givna uppgifter i tid
- behärskar studieavsnittets innehåll och tillämpar kunskapen i sitt eget arbete
- skaffar självständigt information och tillämpar kunskapen i sitt eget arbete
Vitsordet 5 (utmärkt)
Den studerande
- deltar aktivt i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt och visar prov på eget initiativ
- returnerar givna uppgifter i tid
- behärskar studieavsnittets innehåll och tillämpar kunskapen i sitt eget arbete
- skaffar självständigt information och kan tillämpa informationen i sitt arbete
- visar på utveckling av den egna professionella identiteten