Eero Paalanen
Artiklar.
Referenslitteratur: Karlsson Ola (Red.), Svenska skrivregler. Språkrådet.
Föreläsningar, muntliga presentationer, övningsuppgifter, självstudier. Varje studerande deltar i två, valbara kulturevenemang.
Svenska
27.09.2019 - 29.11.2019
16.08.2019 - 30.09.2019
Jakobstad
Gabriele Alisch, Ingela Bodbacka-Rak, Mats Granfors, Patrick Lax
Detaljinformation i kursutförandeplanen.
Utbildning i musik och scenkonst, Utbildning i musik och scenkonst
Jakobstad, Köpmansgatan 10
0.00 sp
0.00 sp
H-5
Skriftliga inlämningsarbeten.
Deadline 1: 15.11.2019
Deadline 2: 22.11.2019
Deadline 3: 29.11.2019
Om kursuppgifterna inte inlämnats senast vid deadline 3 måste den studerande gå om kursen i sin helhet.
Kurstart 27.9.2019. Fredagar kl 13-15. Kursen avslutas 15.11.2019
27 h per studiepoäng. (3 sp=3x27= 81 timmar)
Uppgifter inte inlämnade. Muntliga presentationer har inte genomförts. Låg närvaro.
Vitsordet 1
Den studerande
- deltar i undervisningen enligt givna närvarokrav
- utför uppgifter och godkänns
- förstår studieavsnittets grundläggande innehåll
Vitsordet 2
Den studerande
- deltar i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt
- behärskar studieavsnittets innehåll
- skaffar självständigt information
Vitsordet 3
Den studerande
- deltar aktivt i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt och visar prov på eget initiativ
- behärskar studieavsnittets innehåll
- skaffar självständigt information
Vitsordet 4
Den studerande
- deltar aktivt i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt och visar prov på eget initiativ
- behärskar studieavsnittets innehåll och tillämpar kunskaperna i sitt eget arbete
- skaffar självständigt information och tillämpar kunskapen i sitt eget arbete
Vitsordet 5
Den studerande
- deltar aktivt i undervisningen
- utför givna uppgifter självständigt och visar prov på eget initiativ
- behärskar studieavsnittets innehåll och tillämpar kunskapen i sitt eget arbete
- skaffar självständigt information och kan tillämpa informationen i sitt eget arbete
- visar på utveckling av den egna profesionella identiteten