Laura Johansson
Studiematerial tilldelas under kursens gång. Rekommenderad litteratur meddelas vid kursstart. (not translated)
Föreläsningar och inlämningsuppgifter
Grupparbeten
Projektplan, -rapport och presentation
Faktastudier (not translated)
Studerande känner till grundbegrepp inom digital marknadsföring och förstår marknadsföringens betydelse i organisationen
Studerande har grundläggande kännedom om olika områden inom digital marknadsföring.
Studerande känner till olika sätt att kommunicera på marknaden. (not translated)
Swedish
01.01.2024 - 28.04.2024
01.12.2023 - 19.01.2024
Faculty of Business
Laura Johansson
- studerande känner till aktuell teknik och kan utnyttja digitala kanaler för att nå målgrupperna i den digitala verksamhetsmiljön.
- kan utforma sitt budskap rätt beroende på använd kanal.
- känner till grunderna för hur man mäter och analyserar effekten av marknadsföringen i digitala kanaler.
- vet hur man bygger upp digital marknadsföring på ett lönsamt sätt.
- kan skapa nätverk i en digital miljö. (not translated)
Degree Programme in Business Administration
0.00 credits
0.00 credits
H-5
Tentamensdatum meddelas vid kursstart. (not translated)
Online höstterminen 2023, kursstart 23.10.2023. (not translated)
135 h inkluderande undervisning, övningsarbeten och litteraturstudier. (not translated)