Håkan Sourander
CRM for Dummies - Lars Helgeson
Dynamic Customer Strategy : Today's CRM - John F. Tanner and John F., Jr. Tanner
Handbook of CRM - Adrian Payne
Strategic Customer Management : Integrating Relationship Marketing and CRM - Adrian Payne and Pennie Frow
Customer Relationship Marketing : To inspire good customer service behaviour, we must be able to measure customer experiences meaningfully. - John Hawkins
Key Account Management : Strategies to Leverage Information,Technology, and Relationships to Deliver Value to Large Customers. - Joël Le Bon and Carl Herman
Managing Customer Experience and Relationships : A Strategic Framework - Don Peppers
Marketing 4.0 : moving from traditional to digital - Kotler, Philip m.fl.
Marketing 5. 0 : technology for humanity - Kotler, Philip m.fl. (not translated)
Närtillfällen
Träningar
Uppgifter
Workshop (not translated)
6 Närvaro - 10%
3 Individuella Uppgifter (mer omfattande) – 30% AM 1an, HS 2an, NS3an
1 Projekt (grupp) - 40% (Plan 5% dl 8.11, presentation dl 3.12 15%, rapport dl 8.12 20%)
1 Workshop (grupp) – 20%
AI dagen 15.11 – GK/UK (not translated)
Swedish
02.09.2024 - 31.12.2024
15.06.2024 - 01.09.2024
Faculty of Business
Håkan Sourander, Annemari Andrésen, Niklas Sundström
Degree Programme in Business Administration
0.00 credits
0.00 credits
H-5
Stark koppling till det egna företagets verksamhet (not translated)
Uppgifter efter varje resurstillfälle. (not translated)
Närstudier med kopplng till teamet (not translated)
- Inte 100% närvaro på träningar
- Bristfälligt deltagande i NBF, workshops
- Ofullständiga inlämningar i kursen. (not translated)
- Närvaro 100%
- Studerande visar grundkunskaper i lärandemålen
- Kunnandet utnyttjas i projektarbete i viss grad.
KLN:
1. Man ser att du har läst rätt teori, har förstått ämnet och har en bra struktur
2. Du använder dig av rätt terminologi och med tanke på kursens kompetenser (not translated)
- Närvaro 100%
- Studerande visar fördupade kunskaper i lärandemålen.
- Kunnandet utnyttjas i projektarbetet på ett strukturerat sätt.
KLN:
3. Du kan lyfta upp centrala frågor och teoretiska synpunkter
4. Du kan knyta teorin till praktiken och reflektera både till eget arbete samt verkstäder, projekt och praktikfall. (not translated)
Närvaro 100%
- Studerande visar fördupade kunskaper i lärandemålen.
- Kunnandet utnyttjas i projektarbetet på ett strukturerat sätt.
KLN:
5. Du kan bidra med egen tolkning och relatera till större sammanhang och ge nya vinklingar på ämnet, även med tanke på framtiden (not translated)