Eva Juslin
.
.
FÖRVERKLIGANDE FÖR NÄRSTUDIER
1. Projektarbete med skriftlig rapport, bedömning 1-5
Aktivt deltagande i planering och arrangemang av konferensen. Skriftlig rapport: substanskunskap (se kompetenserna), integrering av teoretisk och praktisk kunskap.
2. Individuell skriftlig rapport, bedömning 1-5
Skriftlig rapport: substanskunskap (se kompetenserna), integrering av teoretisk och praktisk kunskap.
3. Inlämningsuppgifter på Moodle, bedömning GK/UK.
För godkänd prestation krävs att både de individuella och gruppdelarna är gjorda.
FÖRVERKLIGANDE FÖR DISTANSSTUDIER
1. Individuell skriftlig rapport 1-5
Skriftlig rapport: substanskunskap (se kompetenserna), integrering av teoretisk och praktisk kunskap.
2. Inlämningsuppgifter på Moodle GK/UK
För godkänd prestation krävs att både de individuella och gruppdelarna är gjorda. (not translated)
Swedish
01.08.2020 - 31.12.2020
02.07.2020 - 31.08.2020
Faculty of Health and Welfare
Pia Liljeroth, Lilian Nordell
.
Degree Programme in Social Services
Åbo, Henriksgatan 7
0.00 credits
0.00 credits
H-5
.
.
.
.
.
.
SKRIFTLIGA RAPPORTER
Texten är fragmentarisk.
Referenslitteratur används inte.
Reflektioner framförs inte.
PROJEKTARBETE
Studerande har inte deltagit i projektarbetet. (not translated)
SKRIFTLIGA RAPPORTER
1: Arbetet är en sammanfattning som främst direkt återger materialet. Centrala begrepp problematiseras inte och arbetet består i stor utsträckning av individuella erfarenheter.
2: Arbetet är en sammanfattning som mer eller mindre direkt återger materialet. Det kritiska tänkandet syns i begränsad utsträckning.
PROJEKTARBETE
1: Studerande har på uppmaning gjort till sig anvisade uppgifter i den egna gruppen.
2. Studerande har tagit ansvar för sina egna arbetsuppgifter i den egna gruppen. (not translated)
SKRIFTLIGA RAPPORTER
3: Centrala aspekter i arbetet förklaras med egna ord. Temat behandlas tydligt och strukturerat. Studerande reflekterar kring temat och analyserar det med stöd av litteratur.
4: Det använda materialet analyseras och sammanställs. Temat behandlas tydligt och välstrukturerat. Arbetet visar att studerande satt sig in i ämnet och fått nya insikter.
PROJEKTARBETE
3: Studerande har aktivt tagit ansvar för sina egna uppgifter och samarbetat med studerandena i den egna gruppen.
4: Studerande har tagit initiativ och aktivt tagit ansvar för sina egna uppgifter och samarbetat med studerandena i den egna gruppen. (not translated)
SKRIFTLIGA RAPPORTER
Arbetet baserar sig på ett mångsidigt material och utgör en syntes. Studerande argumenterar för sammanhang, föreslår nya synsätt på temat samt motiverar sina val.
PROJEKTARBETE
Studerande har arbetat självständigt, tagit initiativ, aktivt samarbetat med sina medstuderande i den egna samt i de andra grupperna, och kommit med nya idéer. (not translated)