Håkan Sourander
CRM for Dummies - Lars Helgeson
Dynamic Customer Strategy : Today's CRM - John F. Tanner and John F., Jr. Tanner
Handbook of CRM - Adrian Payne
Strategic Customer Management : Integrating Relationship Marketing and CRM - Adrian Payne and Pennie Frow
Customer Relationship Marketing : To inspire good customer service behaviour, we must be able to measure customer experiences meaningfully. - John Hawkins
Key Account Management : Strategies to Leverage Information,Technology, and Relationships to Deliver Value to Large Customers. - Joël Le Bon and Carl Herman
Managing Customer Experience and Relationships : A Strategic Framework - Don Peppers
Marketing 4.0 : moving from traditional to digital - Kotler, Philip m.fl.
Marketing 5. 0 : technology for humanity - Kotler, Philip m.fl.
Närtillfällen
Träningar
Uppgifter
Workshop
6 Närvaro - 10%
3 Individuella Uppgifter (mer omfattande) – 30% AM 1an, HS 2an, NS3an
1 Projekt (grupp) - 40% (Plan 5% dl 8.11, presentation dl 3.12 15%, rapport dl 8.12 20%)
1 Workshop (grupp) – 20%
AI dagen 15.11 – GK/UK
Svenska
02.09.2024 - 31.12.2024
15.06.2024 - 01.09.2024
Institutionen för företagsekonomi
Håkan Sourander, Annemari Andrésen, Niklas Sundström
Utbildning i företagsekonomi
0.00 sp
0.00 sp
H-5
Stark koppling till det egna företagets verksamhet
Uppgifter efter varje resurstillfälle.
Närstudier med kopplng till teamet
- Inte 100% närvaro på träningar
- Bristfälligt deltagande i NBF, workshops
- Ofullständiga inlämningar i kursen.
- Närvaro 100%
- Studerande visar grundkunskaper i lärandemålen
- Kunnandet utnyttjas i projektarbete i viss grad.
KLN:
1. Man ser att du har läst rätt teori, har förstått ämnet och har en bra struktur
2. Du använder dig av rätt terminologi och med tanke på kursens kompetenser
- Närvaro 100%
- Studerande visar fördupade kunskaper i lärandemålen.
- Kunnandet utnyttjas i projektarbetet på ett strukturerat sätt.
KLN:
3. Du kan lyfta upp centrala frågor och teoretiska synpunkter
4. Du kan knyta teorin till praktiken och reflektera både till eget arbete samt verkstäder, projekt och praktikfall.
Närvaro 100%
- Studerande visar fördupade kunskaper i lärandemålen.
- Kunnandet utnyttjas i projektarbetet på ett strukturerat sätt.
KLN:
5. Du kan bidra med egen tolkning och relatera till större sammanhang och ge nya vinklingar på ämnet, även med tanke på framtiden