Ray Pörn
- Bryman & Bell: Företagsekonomiska forskningsmetoder
- Christensen m.fl: Marknadsundersökning - en handbok
- Malhotra m. fl.: Marketing Research
Närtillfällen, samt uppgifter enskilt eller i grupp.
Svenska
02.09.2024 - 20.12.2024
15.06.2024 - 06.09.2024
Institutionen för företagsekonomi
Ray Pörn, Monika Kärkkäinen
Utbildning i företagsekonomi
0.00 sp
0.00 sp
H-5
Inom kursen görs en undersökning som kan ske på uppdrag av näringslivet.
Marknadsanalys 2 sp
Statistik 3 sp
Frånvaro från närtillfällena. Oinlämnade uppgifter
Låg närvaro och/eller aktivitet på närtillfällena. Låg kvalitet på undersökning, rapport och övriga inlämninguppgifter samt presentationer.
Närvarande och aktiv på närtillfällena. Bra kvalitet på undersökning, rapport och övriga inlämningsuppgifter samt presentationer.
Närvarande och mycket aktiv på närtillfällena. Hög kvalitet på undersökning, rapport och övriga inlämningsuppgifter samt presentationer.