Visuell kommunikationPoäng (5 sp)
Kod: FEKÅ19MK01
Poäng
5 op
Studieperiodens (kursens) lärandemål
Studerande:
- känner till grunderna för utformning av visuell kommunikation.
- behärskar verktyg för grafisk planering.
- kan producera visuellt material utgående från kundens behov, kanal, målgruppens profil och budget.
Studieperiodens (kursens) innehåll
Närmare uppgifter publiceras i förverkligandet. Kursens innehåll kan variera från år till år.
Förkunskapskrav
Grundläggande studier i marknadsföring
Bedömningskriterier, tillräcklig (1)
Närmare uppgifter publiceras i förverkligandet. Kursens innehåll kan variera från år till år.
Bedömningskriterier, goda-synnerligen goda (3-4)
Närmare uppgifter publiceras i förverkligandet. Kursens innehåll kan variera från år till år.
Bedömningskriterier, berömliga (5)
Närmare uppgifter publiceras i förverkligandet. Kursens innehåll kan variera från år till år.
Bedömningskriterier, godkänt/underkänt
Närmare uppgifter publiceras i förverkligandet. Kursens innehåll kan variera från år till år.
Studiematerial och rekommenderad litteratur
Närmare uppgifter publiceras i förverkligandet. Kursens innehåll kan variera från år till år.
Mera information
Närmare uppgifter publiceras i förverkligandet. Kursens innehåll kan variera från år till år.