ExamensarbetePoäng (15 sp)
Kod: UMSMP19EXA01
Poäng
15 op
Studieperiodens (kursens) lärandemål
Studerande kan genomföra,analysera och presentera eget examensarbete
Studieperiodens (kursens) innehåll
Samla, sammanställa, analysera, skriva och presentera examensarbete
Förkunskapskrav
forskningsmetodik
Anmälningstid
28.09.2024 - 27.10.2024
Tajmning
28.10.2024 - 31.05.2025
Antal studiepoäng
15 op
Prestationssätt
Kontaktundervisning
Ansvarig enhet
Jakobstad
Undervisningsspråk
- Svenska
Utbildning
- Utbildning i musik (musikpedagog)
Grupper
-
UMS21DMP-JMusikpedagog (YH), h21, dagstudier
-
UMS21DMU-JMusiker (YH), h21, dagstudier
Lärandemål
Studerande kan genomföra,analysera och presentera eget examensarbete
Innehåll
Samla, sammanställa, analysera, skriva och presentera examensarbete
Vitsordsskala
H-5
Förkunskapskrav
forskningsmetodik
Anmälningstid
02.07.2023 - 31.07.2023
Tajmning
01.08.2023 - 31.07.2024
Antal studiepoäng
15 op
Prestationssätt
Kontaktundervisning
Undervisningsspråk
- Svenska
Utbildning
- Utbildning i musik (musikpedagog)
Lärare
- Kyrkomusik Virtuell
- Kajsa Dahlbäck
- Petteri Pitko
- Patrick Lax
Grupper
-
UMS20DMP-JMusikpedagog (YH), h20, dagstudier
-
UMS20DMU-JMusiker (YH), h20, dagstudier
-
UMS20FMU-JMusiker (YH), h20, flerform
Lärandemål
Studerande kan genomföra,analysera och presentera eget examensarbete
Innehåll
Samla, sammanställa, analysera, skriva och presentera examensarbete
Vitsordsskala
H-5
Förkunskapskrav
forskningsmetodik
Anmälningstid
15.06.2022 - 19.09.2022
Tajmning
20.09.2022 - 12.05.2023
Antal studiepoäng
15 op
Prestationssätt
Kontaktundervisning
Ansvarig enhet
Institutionen för konst och kultur
Verksamhetspunkt
Jakobstad, Köpmansgatan 10
Undervisningsspråk
- Svenska
Utbildning
- Utbildning i musik (musikpedagog)
Lärare
- Patrick Lax
Lärare
Eero Paalanen
Grupper
-
UMS19DMP-JMusikpedagog (YH), ht19, dagstudier
Lärandemål
Studerande kan genomföra,analysera och presentera eget examensarbete
Innehåll
Samla, sammanställa, analysera, skriva och presentera examensarbete
Vitsordsskala
H-5
Förkunskapskrav
forskningsmetodik