Marknadsföring med syfte: Hur du definierar och uppnår dina mål (2 sp)
Kod: VAL230028-3001
Förverkligandets information
Anmälningstid
02.07.2023 - 15.03.2024
Tajmning
02.10.2023 - 30.04.2024
Antal studiepoäng
2 op
Prestationssätt
Kontaktundervisning
Undervisningsspråk
- Svenska
Utbildning
- Utbildning i företagsekonomi
Lärare
- Kim Friman
Tid och plats
Föreläsningarna tillgängliga 24/7
Undervisningsmetoder
Distansundervisning (online)
Mellan föreläsningarna gör deltagarna uppgifter
Tilläggsuppgifter för studerande
Marknadsföring ska ses som en investering i företagets framtid – inte lotto. Företagets ledning behöver sätta och förankra mätbara mål i teamet samt skapa rutiner för en kontinuerlig uppföljning. Detta föranleder en noggrann planering där man beskriver allt från nuläget till önskad position på marknaden i framtiden. Med hjälp av smarta mål, mätare samt diverse andra verktyg kan företaget nå nya höjder i sin marknadsföring.
Vitsordsskala
Godkänd/Underkänd
Bedömningsmetoder (förverkligande) och -kriterier (studieperioder/kurser)
Underkänt/godkänt
Tre inlämnade uppgifter