Hoppa till innehåll

Marknadsföring med syfte: Hur du definierar och uppnår dina mål (2 sp)

Kod: VAL230028-3001

Förverkligandets information


Anmälningstid

02.07.2023 - 15.03.2024

Tajmning

02.10.2023 - 30.04.2024

Antal studiepoäng

2 op

Prestationssätt

Kontaktundervisning

Undervisningsspråk

  • Svenska

Utbildning

  • Utbildning i företagsekonomi

Lärare

  • Kim Friman

Tid och plats

Föreläsningarna tillgängliga 24/7

Undervisningsmetoder

Distansundervisning (online)
Mellan föreläsningarna gör deltagarna uppgifter

Tilläggsuppgifter för studerande

Marknadsföring ska ses som en investering i företagets framtid – inte lotto. Företagets ledning behöver sätta och förankra mätbara mål i teamet samt skapa rutiner för en kontinuerlig uppföljning. Detta föranleder en noggrann planering där man beskriver allt från nuläget till önskad position på marknaden i framtiden. Med hjälp av smarta mål, mätare samt diverse andra verktyg kan företaget nå nya höjder i sin marknadsföring.

Vitsordsskala

Godkänd/Underkänd

Bedömningsmetoder (förverkligande) och -kriterier (studieperioder/kurser)

Underkänt/godkänt
Tre inlämnade uppgifter