Hoppa till innehåll

Strategiskt marknadsföringsprojektPoäng (3 sp)

Kod: VAL23023

Poäng

3 op

Studieperiodens (kursens) lärandemål

Studerande
• Kan planera, genomföra och utvärdera ett projekt kopplat till ett verkligt problem uppdragsgivaren vill ha löst
• Kan samarbeta med uppdragsgivaren, kan välja och tillämpa relevanta teorier, modeller och analysverktyg till projektet
• Kan framföra en övertygande presentation till uppdragsgivaren i slutet av projektet
• Kan hantera aspekter av professionalism och konfidentialitet i relationen till uppdragsgivaren

Studieperiodens (kursens) innehåll

• Repetition av relevanta teorier, modeller och analysverktyg
• Online-kurs i projekthantering
• Projekt i samarbete med uppdragsgivaren
• Handledningssessioner
• Presentation av projektet
• Professionalism och konfidentialitet i projekt

Förkunskapskrav

Grunderna i marknadsföring
Projekthantering