Att leda kundrelationer (5 sp)
Kod: FEKÅ19KM01-3007
Förverkligandets information
Anmälningstid
02.12.2022 - 31.12.2023
Tajmning
01.01.2023 - 31.12.2023
Antal studiepoäng
5 op
Prestationssätt
Kontaktundervisning
Ansvarig enhet
Institutionen för företagsekonomi
Undervisningsspråk
- Svenska
Utbildning
- Utbildning i företagsekonomi
Lärare
- Kajsa From
Grupper
-
ÖH21FLEXFEKÖppna YH, Flexibelt till tradenom
Lärandemål
Studerande:
- vet hur man tillämpar teoretiska modeller och processer för utveckling av kundrelationer.
- kan analysera och utveckla kundlönsamhet.
- förstår vikten av att använda informationssystem för att hantera kundrelationer.
- kan utveckla ett kundfokuserat värdeerbjudande.
Innehåll
Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.
Vitsordsskala
H-5
Bedömningskriterier, tillfredsställande-synnerligen tillfredsställande (1-2)
Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.
Arviointikriteerit, goda-synnerligen goda (3-4)
Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.
Arviointikriteerit, berömliga (5)
Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.
Bedömningskriterier, godkänt/underkänt
Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.
Förkunskapskrav
Grunder i marknadsföring
Tilläggsuppgifter
Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.