Hoppa till innehåll

Att leda kundrelationer (5 sp)

Kod: FEKÅ19KM01-3007

Förverkligandets information


Anmälningstid

02.12.2022 - 31.12.2023

Tajmning

01.01.2023 - 31.12.2023

Antal studiepoäng

5 op

Prestationssätt

Kontaktundervisning

Ansvarig enhet

Institutionen för företagsekonomi

Undervisningsspråk

  • Svenska

Utbildning

  • Utbildning i företagsekonomi

Lärare

  • Kajsa From

Grupper

  • ÖH21FLEXFEK
    Öppna YH, Flexibelt till tradenom

Lärandemål

Studerande:
- vet hur man tillämpar teoretiska modeller och processer för utveckling av kundrelationer.
- kan analysera och utveckla kundlönsamhet.
- förstår vikten av att använda informationssystem för att hantera kundrelationer.
- kan utveckla ett kundfokuserat värdeerbjudande.

Innehåll

Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.

Vitsordsskala

H-5

Bedömningskriterier, tillfredsställande-synnerligen tillfredsställande (1-2)

Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.

Arviointikriteerit, goda-synnerligen goda (3-4)

Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.

Arviointikriteerit, berömliga (5)

Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.

Bedömningskriterier, godkänt/underkänt

Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.

Förkunskapskrav

Grunder i marknadsföring

Tilläggsuppgifter

Närmare uppgifter publiceras i själva utförandeplanen. Innehållet kan variera från år till år.